شناسهٔ خبر: 31449 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی البرز

پوستر چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان البرز با محوریت دریافت مقاله حداکثر تا ۱۰ دی ماه، ۶ و ۷ بهمن ماه در آن استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان البرز با محوریت دریافت مقاله ۶ و ۷ بهمن ماه در سالن اجتماعات میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

محورهای برگزاری چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی شاملِ حوزهای فرهنگی- طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان شناسی، معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس و راه های فرهنگی و عناصر وابسته است.

مهلت ارسال مقالات به چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان البرز ۱۰ دی ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه چهارمین کنگره به نشانی کرج، بلوار شهید چمران، نرسیده به میدان امام‌حسین (ع)، اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری البرز ارسال کنند.  

چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان البرز نیز ۶ و ۷ بهمن ماه در سالن اجتماعات میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

پیش‌تر، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفته بود که سال جاری (۹۵) کنگره تاریخ معماری و شهرسازی پس از یک دهه تاخیر، ابتدا در سراسر استان‌ها و پس از آن به صورت کشوری برگزار خواهد شد. به گفته این مقام مسئول، خروجی این کنگره‌ها تهیه کتاب آثار تاریخی، طبیعی و فرهنگی در راستای شناخت بهتر استان‌ها در سطح ملی و بین‌المللی خواهد بود. /

 

برچسب‌ها:

نظر شما