شناسهٔ خبر: 31504 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی کرمان/ میزبانی کرمان از معماران و شهرسازان

پوستر چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان کرمان با محوریت دریافت مقاله حداکثر تا ۲۵ آذرماه، ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی آن استان، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان کرمان با محوریت دریافت مقاله حداکثر تا ۲۵ آذرماه در ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه برگزار می‌شود.

محورهای چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی در استان کرمان و سایر استان ها که ابتدا به صورت استانی و سپس ملی برگزار خواهد شد شاملِ حوزه های فرهنگی- طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث ناملموس و راه های فرهنگی و عناصر وابسته است.

آخرین مهلت ارسال مقاله به چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان کرمان، ۲۵ آذرماه سال جاری است و علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه کنگره به نشانی کرمان، چهارراه سمیه (طهماسب آباد)، ابتدای خیابان فردوسی، باغ موزه هرندی، پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارسال کنند.

همچنین چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان کرمان، ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه سال جاری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمان برگزار می‌شود.

پیش‌تر، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفته بود که سال جاری (۹۵) کنگره تاریخ معماری و شهرسازی پس از یک دهه تاخیر، ابتدا در سراسر استان‌ها و پس از آن به صورت کشوری برگزار خواهد شد. به گفته این مقام مسئول، خروجی این کنگره‌ها تهیه کتاب آثار تاریخی، طبیعی و فرهنگی در راستای شناخت بهتر استان‌ها در سطح ملی و بین‌المللی خواهد بود. /

 

نظر شما