شناسهٔ خبر: 31506 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی کرمانشاه/ میزبانی هتل پارسیان کرمانشاه از معماران و شهرسازان

پوستر چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان کرمانشاه با محوریت دریافت مقاله حداکثر تا ۵ دی‌ماه، ۲۹ دی‌ماه در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان کرمانشاه با محوریت دریافت مقاله حداکثر تا ۵ دی ماه، ۲۹دی‌ماه در هتل پارسیان شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

محورهای چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی در استان کرمانشاه و سایر استان‌ها که ابتدا به صورت استانی و سپس ملی برگزار خواهد شد شاملِ حوزه های فرهنگی- طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث ناملموس و راه های فرهنگی و عناصر وابسته است.

آخرین مهلت ارسال مقاله به چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان کرمانشاه، ۵ دی‌ماه سال جاری است و علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه کنگره به نشانی کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، جنب پارک شاهد، اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ارسال کنند.

همچنین چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان کرمانشاه، ۲۹ دی‌ماه سال جاری در هتل پارسیان کرمانشاه به نشانی کرمانشاه، تقاطع پل ولایت، روبه روی ساختمان استانداری برگزار می‌شود.

پیش‌تر، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفته بود که سال جاری (۹۵) کنگره تاریخ معماری و شهرسازی پس از یک دهه تاخیر، ابتدا در سراسر استان‌ها و پس از آن به صورت کشوری برگزار خواهد شد. به گفته این مقام مسئول، خروجی این کنگره‌ها تهیه کتاب آثار تاریخی، طبیعی و فرهنگی در راستای شناخت بهتر استان‌ها در سطح ملی و بین‌المللی خواهد بود. /

 

برچسب‌ها:

نظر شما