شناسهٔ خبر: 31547 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به دلیل عملیات آتشباری،

محور دشتک- فارسان در چهارمحال و بختیاری ۳ شبانه‌روز مسدود است

قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: محور دشتک – فارسان به دلیل عملیات آتشباری برای احداث مسیر از تاریخ امروز ۱۴ لغایت ۱۶ آذرماه ۹۵ به مدت سه روز مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر مذکور به طور کامل احداث نشده و عبور و مرور در آن جریان ندارد ولی برای جلوگیری از خطرهای احتمالی و ریزش سنگ جلوگیری از دسترسی‌های محلی این محور تا سه روز آینده به طور کامل مسدود است.

وی ادامه داد: از کلیه هم استانی‌های محترم درخواست می‌نمائیم با توجه انفجار طی چندین مرحله از عبور و مرور در این محور تا بازگشایی کامل و احداث مسیر ایمن خودداری نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری روند اجرای عملیات تونل دشتک به فارسان و جاده‌های دسترسی دو طرف را مطلوب دانست و گفت: در این محور تونلی به طول ۱۵۵۰ متر احداث شده که هم‌اکنون پیمان‌کاران فعالیت اجرایی خود را در دو طرف این تونل انجام می‌دهد که این امر روند اجرای عملیات را سریع کرده است.

وی با بیان این‌که با احداث این تونل ۴۵ کیلومتر از مسیر شهرکرد به خوزستان کاسته می‌شود، تصریح کرد: از خروجی تونل به سمت دشتک ۱۴ کیلومتر و از ورودی تا فارسان نیز ۱۴ مسیر در حال احداث است تا این مسیر به جاده مسجدسلیمان وصل شود و ما در تلاش هستیم همهٔ شرایط ممکن را برای پیمانکاران این طرح فراهم کنیم تا تونل دشتک به فارسان طبق جدول زمان‌بندی مشخص شده، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قاسمی توسعهٔ شبکهٔ راه‌های این استان و ارتقای کیفیت و ارتباط منطقی با شبکه حمل و نقل کشوی را از مهم‌ترین سیاست‌ها و اقدامات اجرایی این اداره کل برشمرد.

نظر شما