شناسهٔ خبر: 31558 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در گرامیداشت هفته بسیج گفت:

عمران و آبادانی کشور با استمرار روحیه بسیجی

جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: روحیه خاص بسیجی که یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس است امروز در همه عرصه‌ها استمرار دارد و می‌توان نحوه عملکرد این نیروی پرتوان را در سازندگی و عمران کشور مشاهده کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سعید محمد‌زاده در دیدار با اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت شهید رجایی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: مسئولیت‌پذیری و وجدان کاری در میان اعضای فعال بسیج شرکت ساخت وتوسعه مثال زدنی است و حفظ این روحیه در همه اعضای یک سازمان از عوامل موثر در پیشبرد اهداف مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد:‌ امروزه مهندسان کشور با الگو قرار دادن روحیه بسیجی و جهادی می‌توانند در عرصه سازندگی کشور بیش از گذشته موثر باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکیدبر سرلوحه قرار دادن روحیه بسیجیان اظهار داشت: روحیه خاص بسیجی که یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس است امروز در همه عرصه‌ها استمرار دارد و می‌توان نحوه عملکرد این نیروی پرتوان را در سازندگی و عمران کشور مشاهده کرد.

محمدزاده مسئولیت‌پذیری و ایثار را از بارزترین ویژگی‌های بسیجیان دانست و عنوان کرد:‌ عرصه سازندگی کشور نیازمند چنین روحیه‌ای است تا بتوان در حوزه اقتصاد هم مانند دوران جنگ با پایمردی و مسئولیت‌پذیری به عمران کشور کمک کرد.

پایگاه بسیج شهید رجایی در این دیدار گزارشی از عملکرد این پایگاه در سالجاری ارایه کرد و گفت:‌ اعضای بسیج این پایگاه آمادگی دارند تا طبق فرامین مقام معظم رهبری و با در نظر گرفتن پتانسیل بسیجان فعال در این مجموعه در امور اجرایی شرکت، همگام با اهداف تعریف شده و برنامه‌ها پیش روند.

برچسب‌ها:

نظر شما