شناسهٔ خبر: 31560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی انجام شد

انتصاب مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد

عباس آخوندی امضا دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی محمدعلی علیمردانی را به سمت مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی محمدعلی علیمردانی را به سمت مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

در متن حکم وزیر راه و شهرسازی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید. درانجام این ماموریت ضروری است قوانین، سیاست‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا شود. به خصوص درتوسعه کریدورهای حمل و نقلی استان مطابق طرح جامع حمل و نقل، طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی شهری و همچنین توسعه مسکن درسطح استان مراقبت ویژه به عمل آورید. همچنین هماهنگی با مقامات محلی و درراس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان ابلاغ می‌گردد. افزون بر این جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام اداره‌های کل و سایر دوایر تابعه وزارتخانه دراستان را بر عهده دارید.

توفیق روزافزون جنابعالی را درخدمت به شهروندان عزیز و تلاش درجهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسالت دارم.

نظر شما