شناسهٔ خبر: 31643 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) :

همکاری سازنده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و وزارت راه و شهرسازی در تامین راه روستایی مناطق محروم/ بهره‌گیری از ظرفیت‌های وزارت راه و شهرسازی در محرومیت‌زدایی

محمد مخبر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) درتمام طرح‌ها و هدف‌گذاری‌های خود برای روستاییان و ساکنان مناطق محروم توجه خاص به تامین زیرساخت‌های جاده‌ای و راه روستایی دارد و دراین زمینه تعامل خوبی میان این ستاد و وزارت راه و شهرسازی وجود دارد.

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) درحاشیه مراسم امضای تفاهمنامه ساخت ۱۴ هزار مسکن درروستاهای مناطق کم‌برخوردار کشور درگفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: یکی از نیازهای اصلی روستاهای مناطق محروم، دستیابی اهالی به راه‌های باکیفیت. استاندارد و آسفالته است که دراین زمینه با همکاری معاونت روستایی وزارت راه و شهرسازی در۴۰۰۰ روستای هدف‌گذاری شده به ساخت و بهسازی راه می‌پردازیم.

مخبر افزود: دراین راستا تا پایان امسال هزار روستای هدف‌گذاری شده در استان‌های کم‌برخوردار دارای تمام امکانات زیرساختی موردنیاز ازجمله راه استاندارد می‌شوند و درطرح‌های آتی نیز به پروژه‌های راهسازی توجه ویژه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تامین مسکن و راه درکنار مقوله‌های سلامت و بهداشت دارای اهمیت هستند، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) محرومیت‌زدایی و ارتقای سطح کیفی معیشت روستاییان مناطق کم‌برخوردار را محور فعالیت‌های خود قرارداده و در این راستا از ظرفیت نهادهای مختلف ازجمله وزارت راه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز استفاده می‌کند.

 رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: با امضای دو تفاهمنامه همکاری میان این ستاد و بنیاد مسکن تا پایان سال ۹۷، ۲۱ هزار خانواده روستایی صاحب خانه می‌شوند.

مخبرگفت: از زمان ابلاغ اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) تمام تلاش خود را بر مبنای آن گذاشته و برتوانمندسازی محرومین درمناطق دورافتاده جهت تقویت اقتصاد مقاومتی تاکید داشته است.

نظر شما