شناسهٔ خبر: 31688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌شرقی انجام شد:

عملیات برف‌روبی در حوزه استحفاظی شهرستان اسکو و محور مواصلاتی شهرستان جلفا

برف روبی سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسکو در آذربایجان‌شرقی از برف‌روبی و نمک‌پاشی در کلیه محورهای حوزه استحفاظی شهرستان اسکو خبر داد، این در حالیست که سرپرست اداره راه و شهرسازی جلفا از اجرای عملیات برف‌روبی در محور مواصلاتی شهرستان جلفا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علی شقاقی سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسکو از برف‌روبی و نمک‌پاشی در کلیه محورهای حوزه استحفاظی شهرستان اسکو خبر داد.

 وی افزود: با عنایت به اینکه امسال برف‌روبی مسیر سهند تبریز هم به عهده این اداره محول شده است، لیکن با توجه به کمبود امکانات، راهداران خدوم این اداره با تلاش و پشتکار مضاعف بدون وقفه به حول و قوه الهی تمام مسیرها را باز نگه‌داشته و در چند مورد به خودروها و افراد گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده‌اند.

شقاقی گفت: از ساعت ۴ بعدازظهر روز سه‌شنبه ۳ اکیپ به‌صورت مجزا در راه‌های روستایی مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی می‌باشند، ضمناً تمامی مسیرها و راه‌های روستایی فعلاً باز بوده و تردد همچنان در آن‌ها برقرار است.

وی از کلیه عزیزانی که قصد مسافرت بخصوص در مسیرهای کوهستانی و روستایی را دارند تقاضا نمود حتماً پس از بازدید فنی خودرو و لاستیک مناسب، زنجیر چرخ، لباس گرم  و کمی آذوقه خشک به همراه داشته باشند.

همچنین ایوب کنگری سرپرست اداره راه و شهرسازی جلفا گفت: بارش برف و باران از ساعت ۴ صبح روز سه‌شنبه در این شهرستان شروع شد و اکیپ راهداری از اوایل وقت بارش برف با حضور در محورهای مواصلاتی اقدام به برف‌روبی کرد در نتیجه راه‌های اصلی و فرعی باز و اکثر راه‌های روستایی باز و بقیه نیز در حال بازگشایی است. 

نظر شما