شناسهٔ خبر: 31732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوين خبر داد:

مقام سازی ۶۰ درصد از خانه‌های روستایی استان قزوین/صدور ۵۶ هزار سند برای مسکن‌های روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان

محمد همتیان ​مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور استاندار، رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاونین وزیر راه و شهرسازی در استان قزوین برگزار شد از تحقق ۷۰ درصدی واگذاری سند در روستاها و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محمد همتیان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مابقی اسناد تعیین تکلیف نشده مربوط به بخش‌های اوقافی است گفت: تاکنون ۴۴۰۰۰ سند برای خانه‌های روستایی و ۱۲۰۰۰ سند برای واحدهای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تحویل ساکنین شده است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ۶۰ درصد از مسکن‌های روستایی مقام سازی شده  و ۳ هزار واحد ابلاغی نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل بتوانیم هر چه زودتر این موضوع را نیز تکمیل نماییم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پرونده مسکن مهر برای واحدهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان قزوین بسته‌شده خاطرنشان کرد:مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تکمیل‌شده و بیشتر متقاضیان در آن ساکن هستند.

همتیان تصریح کرد:قسط‌بندی بیش از ۹۹ درصد واحدهای مسکن مهر برای این شهرها انجام‌شده و در حال پرداخت توسط ساکنین است.

نظر شما