شناسهٔ خبر: 31889 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در همدان انجام شد:

بازدید مدیرکل امور بانوان استانداری همدان از مناطق حاشیه‌نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی شهر همدان

بازدید رئیس اداره عمران و بهسازی شهری استان همدان از بازدید مدیرکل امور بانوان استانداری همدان و هیات همراه از محدوده‌ها و محلات حاشیه نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی شهر همدان از جمله محلات مزدقینه، خضر، حصار امام خمینی و منوچهری شهر همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدرضا قرائی بیان کرد: هدف از این بازدید شناسایی و شناخت نسبت به محلات حاشیه نشین شهر همدان و کمبودهای این محلات در خصوص مسائل اجتماعی، فرهنگی و کالبدی از جمله مسائل و مشکلاتی است که کودکان در این محلات با آن مواجه می‌باشند.

وی ادامه داد: این مسئول در ادامه از کتابخانه خضر و کانون شهیدان حصار خانی در حصار امام که توسط شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ساخته شده است بازدید نموده و در خصوص مشکلات کودکان در این محلات نیز بحث و بررسی بعمل آمد.

در پایان مقرر شد مسائل و مشکلات اجتماعی کودکان استخراج و اهداف، راهبردها و برنامه‌ریزی لازم به‌منظور قشر آسیب‌پذیر محلات یعنی کودکان تدوین گردیده و در جلسات کارگروه ارتقا وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان همدان تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

نظر شما