شناسهٔ خبر: 31900 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر به سیستان و بلوچستان انجام شد:

بازدید رییس مجلس از پروژه خط راه‌آهن زاهدان به چابهار

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر خود به زاهدان از پروژه خط راه‌آهن زاهدان به چابهار بازدید و درجریان روند پیشرفت پروژه قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس مجلس شورای اسلامی درجریان سفر به سیستان و بلوچستان از روند پروژه خط راه‌آهن زاهدان - چابهار بازدید کرد.

وی هنگام ورود به فرودگاه زاهدان در جمع خبرنگاران، گفت: توفیقی است که امروز از نزدیک از بخش‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان بازدید خواهیم کرد و مسائل آنها را جویا می‌شویم؛ در واقع امروز فرصتی است تا با مشکلاتی که در مسائل اجرایی استان‌ وجود دارد و نیازهای آنها مطلع شویم.

به گزارش خانه ملت،رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: پروژه‌هایی در بخش‌های مختلف وجود دارد که باید شناسایی شود زیرا درحال حاضر لایحه برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ در دستور کار مجلس است بنابراین فرصتی است تا نیازهای مهم این استان را با کمک نمایندگان محترم آن و استاندار و مدیران اجرایی مورد بررسی و رسیدگی قرار دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای بسیاری برای انجام وجود دارد، افزود: لازم است در برنامه ششم و بودجه سال ۹۶ توجه بیشتری به آنها شود، ضمنا برادران عزیز سپاه پاسداران نیز پروژه‌های متنوعی در استان دارند که در این سفر افتتاح خواهد شد.

نظر شما