شناسهٔ خبر: 31929 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

برگزاری رزمایش طرح ترافیکی زمستانی راهداری در چهارمحال و بختیاری

رزمایش رزمایش طرح ترافیکی زمستانی راهداری در چهارمحال و بختیاری با حضور اکیپ‌های راهداری و دستگاه‌های امدادرسان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: ۲۹۷ راهدار در قالب ۳۸ اکیپ ثابت و سیار همراه با ۲۳۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف‌خور، نمک‌پاش و ۵۲ دستگاه تراکتور از نیمه آذرماه جاری در طرح زمستانی این استان فعال می‌باشند.

منوچهر سلمان زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: شرایط جوی استان چهارمحال و بختیاری و قرارگرفتن در منطقه کوهستانی ضرورت این آمادگی را دوچندان کرده است.

وی در ادامه گفت: محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برف‌گیر است شامل ۲۱۵ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۱۳۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲ هزار و ۳۸۱ کیلومتر راه روستایی است؛ که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته نیروهای راهداری استان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران در کنار سایر دستگاه‌های امدادی مانند پلیس‌راه، هلال‌احمر، مدیریت بحران و اورژانس را دارند.

محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برف‌گیر است، شامل ۲۱۵ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۱۳۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲ هزار و ۳۸۱ کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما