شناسهٔ خبر: 31942 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سید علایی عنوان کرد

اجرای مصوبه شورای عالی در خصوص انتقال وظایف راهداری در استان‌ها/ ساختار جدید ادارات کل راه و شهرسازی در مراحل تصویب

سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در نشست مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها به تشریح وضعیت نیروی انسانی و ساختار ادارات کل راه و شهرسازی به دنبال انتزاع وظایف راهداری و از در مرحله تصویب بودن ساختار جدید ادارات کل مذکور و انتقال ۶۰ درصد نیروی انسانی راه و شهرسازی استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید سعید سید علایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در جمع مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها به تشریح وضعیت نیروی انسانی و روند تغییرات در ساختار ادارات کل راه و شهرسازی پرداخت و عنوان کرد: اعتبارات هزینه‌ای  ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دربودجه ۹۶ پیش‌بینی شده است و امور ذی‌حسابی ۲۶ استان نیز از اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منتقل شده است. البته انتقال نیروی انسانی هم بایستی تا پایان آذرماه نهایی شود.

سید علایی تاکید کرد: درعین حال مدیران کل راه و  شهرسازی استان‌ها به عنوان مدیران ارشد استان همواره باید کمک‌کار حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم اصلاح ساختار ادارات کل گفت: ساختار جدید ادارات کل راه وشهرسازی استان‌ها نیز درحال نهایی شدن است و به زودی ابلاغ می‌شود.

سید علایی با اشاره به اینکه با انتزاع وظایف راهداری ۷۰۴۶ پست سازمانی ازمجموعه پست‌های مرتبط با راهداری به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منتقل شده است، گفت: پست‌های باقی مانده شامل ۵۴۲۷ پست درستاد و ۳۰۴۷ پست درشهرستان‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی افزود: درخواست افزودن هزار پست دیگر ستادی برای ادارات کل راهداری ازخزانه پستی سازمان اداری استخدامی کشور شده است.

وی همچنین گفت: خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی در بیستمین اجلاس سراسری نماز لوح تقدیر دریافت کرد.

سید علایی همچنین از زحمات مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها تقدیر و عنوان کرد: سند برنامه نیروی انسانی وزارت متبوع و ادارت کل راه و شهرسازی استان‌ها بعد از انتزاع راهداری درحال نهایی شدن است که به محض اتمام کار پیگیر اخذ مجوز برای استخدام نیروهای جدید در حوزه ادارات استانی خواهیم بود.

نظر شما