شناسهٔ خبر: 31988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی:

عملیات ساخت جاده مریوان ادامه دارد/ افتتاح جاده مریوان به سنندج تا ۲ سال آینده

منصورمرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های حوزه مریوان و سروآباد گفت: با توجه به ۳ مصوبه که وزیر راه و شهرسازی برای جاده مریوان به سنندج، کمربندی و کنارگذر مریوان تصویب کردند ما پیگیر موضوع جاده شهرستان مریوان و سروآباد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، منصور مرادی در گفت‌وگو با کردپرس افزود: خوشبختانه پیمانکار جاده مریوان سنندج به تونل باغان، شروع به کار کرده و تونل باغان که طول آن ۱۸۸۵ متر است نزدیک به ۱۵۰۰ متر از آن باقی‌مانده است.

وی تصریح کرد: بودجه در نظر گرفته شده اما بودجه پیش‌بینی شده برای جاده مریوان به سنندج در حد جزئی است و من آن را در کمیسیون بودجه پیگیری می‌کنم.

نماینده سروآباد ادامه داد: بقیه قسمت‌های جاده هم در حال مناقصه است و با توجه به قول وزیر محترم راه و شهرسازی و مسئولین اجرایی استان تا دو سال آینده جاده مریوان به سنندج افتتاح می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تأکید کرد: تسریع در انجام عملیات جاده مریوان نیازمند اختصاص به موقع بودجه و بودجه جهشی است و من سعی می‌کنم در این زمینه پیگیری‌های بیشتری انجام دهم .

مرادی در خصوص جاده سروآباد -کامیاران هم توضیح داد: جاده سروآباد به کامیاران که قطعه چهار و پنج آن باقی‌مانده بود، بیشتر عملیات قطعه چهار آن انجام شده و بخش‌هایی از آن در حال آسفالت است و پیمانکار قطعه پنج مشخص شده و در هفته‌های آینده هم شروع به کار می‌کند.

نظر شما