شناسهٔ خبر: 32005 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی کمیسیون عمران مطرح كرد:

تاكيد بر مغايرت گزارش قرائت شده سانحه ريلی با گزارش منتشر شده در رسانه‌ها/ هيچ گزارشی جز آنچه در صحن قرائت شد را تاييد نمی‌كنيم

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران با بیان این که بسیاری از رسانه‌ها گزارش ناقصی از گزارش کمیسیون عمران درباره دلایل وقوع سانحه قطار مشهد منتشر کرده‌اند، گفت: هر گزارشی به غیر از آنچه که در صحن علنی قرائت شد را تایید نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صدیف بدری در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان این که آنچه در رسانه‌ها از گزارش کمیسیون عمران درباره سانحه قطار مشهد منشتر شده با آنچه که در صحن علنی مجلس قرائت شد مغایرت دارد، گفت: هر گزارشی به غیر از  آنچه که در صحن علنی مجلس قرائت شد را تایید نمی‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: نمی‌دانم بر اساس چه عواملی گزارشی که در رسانه‌ها منتشر شده با گزارشی که در صحن علنی مجلس درباره دلایل وقوع سانحه ریلی اخیر قرائت شد، مغایرت دارد اما در بسیاری از رسانه‌ها گزارشی منتشر شده که آن را تایید نمی‌کنیم.

وی افزود: گزارش کامل و جامعی  از دلایل وقوع سانحه قطار مشهد به هیئت رئیسه مجلس ارائه دادیم اما این گزارش چندین بار اصلاح شد و در مراحل متعددی در حال تدوین و تنظیم بود که احتمال می‌دهم گزارش‌های ناقص به دست رسانه‌ها رسیده است.

سخنگوی کمیسیون عمران ادامه د اد: به سایت خبری خانه ملت گفته‌ایم که گزارش نهایی و اصلی و آنچه که در صحن علنی مجلس قرئت شده را در سایت خود منتشر کنند تا سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌ها دسترسی به گزارش اصلی داشته باشند.

نظر شما