شناسهٔ خبر: 32034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمام راه‌های مواصلاتی بین شهری کردستان باز است

برف مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: تمام راه‌های مواصلاتی کردستان باز است و تردد جریان دارد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از راهداری استان كردستان، مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان عنوان کرد: در تمام محورهای استان،شب گذشته شاهد بارش برف بودیم، اما خوشبختانه با حضور عوامل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و انحام عملیات برف‌روبی و نمک ‌پاشی، تمامی راه‌های استان (بجز گردنه تته در محور سروآباد-پاوه که به دلیل عدم دید کافی وحفظ ایمنی  از قبل مسدود اعلام شده) باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

محمد راشد مدرس گرجی با توصیه به کسانی که قصد سفر در جاده‌های کردستان را دارند اظهار کرد: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به تداوم هوای سرد و یخبندان حتما با احتیاط رانندگی کنند و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی همچنین به امدادرسانی به مسافران اتوبوس مسافربری اشاره کرد و گفت: ضمنا  به یک دستگاه اتوبوس با ٢٥ نفر مسافر که در باقرآباد در محور سنندج -دیواتدره  دچار نقص فنی شده بود توسط عوامل راهداری امدادرسانی شده و  موفق به حرکت و ادامه مسیر شد.

این مسئول تصریح کرد: یک دستگاه اتوبوس هم در محدوده سنته در محور دیواندره-سقز، دچار مشکل شد که توسط عوامل راهداری اداره راهداری و حمل و نقل سقز امدادرسانی شد.

نظر شما