شناسهٔ خبر: 32036 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری :

مدیرکل راه و شهرسازی؛ برگزیده بسیج عمران و معماری گیلان در سال ۱۳۹۵

شعبانعلی خاوری در هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری از علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان به عنوان فرد برگزیده بسیج عمران و معماری در سال ۱۳۹۵ قدردانی به عمل آمد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در  هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری که  با حضور سردار عبدا... پور فرمانده سپاه قدس گیلان و اصغریان معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان و سایر مقامات استانی در  دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد از مهندس علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان به عنوان فرد برگزیده بسیج عمران و معماری در سال ۱۳۹۵ قدردانی به عمل آمد.

در قسمتی از این لوح سپاس خطاب به مهندس خاوری  ، مدیرکل راه و شهرسازی آمده است :

بدینوسیله بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان ، جنابعالی بعنوان فرد برگزیده بسیج عمران و معماری در سال ۹۵ در هشتمین جشنواره جهاد گران علم و فناوری انتخاب شده اید ، لذا مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش مجدانه و مجاهدانه شما در تمامی عرصه‌ها خصوصا عرصه علمی بسیج اعلام و انشاالله با انکال به خداوند سبحان و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و موید باشید.

نظر شما