شناسهٔ خبر: 32090 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

واكنش‌ها نسبت به انتشار اخبار دروغ از صدا و سيما؛

محسن بیگلری: صدا و سیما باید منصفانه و کارشناسانه عمل کند/ عملکرد وزارت راه بر اساس وضعیت مملکت و میزان اعتبار و بودجه سنجيده شود

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه با اتفاق‌هایی که در حال رخ دادن است شاهدیم که وزیر راه مظلوم واقع شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي محسن بیگلری افزود: حادثه تصادف دو قطار موضوع تکان دهنده‌ای بود و جای تاسف دارد ولی متاسفانه شاهدیم وزیر راه در این قضیه مظلوم واقع شده است؛ وقتی مسوول شیفت قطار تخلف می‌کند نباید وزیر راه را این گونه بازخواست کرد؛ هرچند باید وزیر پاسخگو باشد ولی نباید اینگونه رفتار کرد.

وی اضافه کرد: ما باید عملکرد وزارت راه را بر اساس وضعیت مملکت و میزان اعتبار و بودجه بسنجیم و ببینیم چه اقداماتی بر اساس آن انجام داده است نه اینکه تنها با تصادف که خطای انسانی آن هم محرز بوده، بسنجیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: البته این بدان معنا نیست که وزیر راه نباید پاسخگوی حادثه تصادف دو قطار باشد.

وی با تاکید بر این که صدا و سیما باید منصفانه و کارشناسانه در این زمینه ورود کند گفت: صدا و سیما یکطرفه به قاضی نرود؛ از وزیر بخواهند که در صدا و سیما حضور یابد و از خودش دفاع کند و نباید یکطرفه وزیر را محکوم کرد.

بیگلری ضمن مخالفت با استیضاح وزیر راه به ايرنا گفت: استیضاح وزیر راه دردی را درمان نمی‌کند بلکه در این برهه زمانی به مشکلات می‌افزاید. من استیضاح را به صلاح کشور نمی‌دانم.

وی اضافه کرد: ما باید عملکرد وزیر راه را بر اساس اقداماتی که در شرایط تحریم کرده است، بسنجیم و در این راستا من به وی نمره قبولی می دهم زیرا عملکرد آقای اخوندی در مدت وزارت با توجه به تحریم ها خوب بوده است.

نظر شما