شناسهٔ خبر: 32106 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در مصلی تهران انجام شد

نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد/ ارتقای جایگاه صنعت راهسازی و راهداری در توسعه صادرات کشور

پوستر نخستین نمایشگاه بین‌المللی راهداری راهسازی حمل و نقل و صنایع وابسته دقایقی پیش با حضور وزیر راه و شهرسازی در مصلی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دقایقی پیش نخستین نمایشگاه بین‌المللی راهداری، راهسازی، حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور ۱۱۵ شرکت کننده در مصلای تهران کار خود را آغاز کرد.

۹۰ درصد شرکت کنندگان نمایشگاه را بخش خصوصی عمدتا در زمینه راهداری و راهسازی تشکیل می‌دهند. همچنین پیمانکاران استانی نیز دراین نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه که از امروز ۲۸ آذر تا ۳۰ آدر ادامه خواهد داشت، از سوی وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با حمایت و مشارکت سازمان جهانی راه و حمل و نقل (Piarc) برگزار می‌شود.

در نمایشگاه بین المللی راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته علاوه بر وزارتخانه ها و سازمانها، ده‌ها شرکت داخلی و خارجی نوین ترین و جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده‌اند. 

در این رویداد ، انواع ماشین آلات و صنایع راه سازی، پل سازی، تونل سازی، دستگاه‌های مختلف خدمات راهداری شامل لودر، بلدوزر، گریدر،ماشین‌های برف‌روب، ماشین های امداد جاده‌ای، دستگاه‌های و صنایع مربوبط به بهسازی جادها، آسفالت و روکش خیابان‌ها و جاده‌ها، علایم راهنمائی جاده ها و دیگر صنایع مرتبط با راهسازی، راهداری حمل و نقل در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

دستیابی به خودکفایی ملی و توسعه صنعت راهسازی و راهداری کشور، شناخت موانع و علل عدم توسعه یافتگی صنعت تولید محصولات راهسازی و راهداری در کشور ، شناسایی نیازهای اجرایی در توسعه صنعت راهسازی و راهداری کشور، نوسازی و تقویت مزیت‌های رقابتی صنعت راهسازی و راهداری کشور، ایجاد اشتغال مولد در صنعت راهسازی و راهداری کشور، ارتقای بازار سرمایه صنعت راهسازی و راهداری کشور و ارتقاء جایگاه صنعت راهسازی و راهداری در توسعه صادرات کشور موضوعات مورد بحث در این نمایشگاه و نشست‌های جانبی آن است.

نظر شما