شناسهٔ خبر: 32125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با رانندگان بخش کالا عنوان شد:

ارتقاء سطح ایمنی تردد ناوگان حمل و نقل کالا باید مورد توجه ویژه رانندگان قرار گیرد

نشست مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان به مناسبت هفته راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور در جمع رانندگان و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در پایانه بارصبای زنجان از نزدیک با شاغلین و فعالان این بخش گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان در این دیدار افزود: رانندگان به خصوص در بخش حمل‌ونقل بار یکی از قشرهای زحمتکش جامعه هستند چرا که چرخه اقتصادی استان مرهون تلاش وافر این افراد است.

وی ضمن تأکید بر اهتمام رانندگان این بخش بر ارتقا ایمنی افزود: جایگاه حمل‌ونقل به عنوان شریان اصلی اقتصاد نقش ویژه‌ای در تحقق سند چشم‌انداز توسعه استان دارد و توجه به ارتقاء فرهنگ ترافیکی از جمله دغدغه‌هایی است که بایستی بیش از پیش از سوی فعالان این بخش مورد توجه قرار گیرد.

دست‌نشان اظهار کرد: همراهی و همدلی مدیران و رانندگان در شرکت‌های حمل‌ونقل کالا به عنوان یک ظرفیت مهم قلمداد می‌شود و توجه به رعایت قوانین و ضوابط به‌ویژه در اضافه تناژ، معاینه فنی و نظارت مداوم بر فعالیت‌های ناوگان باری ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر استان زنجان دارای بیش از شش هزار راننده حرفه‌ای در بخش باری است و بالغ بر چهار هزار وسیله نقلیه در این بخش فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: امسال بیش از ۴ میلیون تن کالا توسط ۲۸۰/۳۳۵ انواع ناوگان باری استان حمل شده است.

در ادامه این دیدار رانندگان و فعالان بخش حمل‌ونقل کالای استان به بیان مشکلات و موضوعات مربوط به خود پرداختند.

نظر شما