شناسهٔ خبر: 32198 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

حق‌شناس خبر داد؛

افتتاح ۱۰۰۷ واحد مسکن مهر در استان خراسان‌جنوبی/ بهره‌برداری از ۱۹۷ واحد مسکن مهر شهرستان فردوس/ افتتاح ۳۸۶۱ واحد مسکن روستایی در سرایان

جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام افتتاح ۱۹۷ واحد مسکن شهرستان فردوس به عنوان پایلوت از ۵۰۴ واحد مسکن تحت اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت ۳۸۶۱ واحد مسکن روستایی در سرایان و ۴۲۰ واحد مسکونی در علی‌آباد لوله آن استان نیز افتتاح می‌شود.

جواد حق‌شناس معاون مسکن شهری بنياد مسکن انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در مورد پروژه‌های افتتاح شده استان خراسان‌جنوبی به افتتاح پروژه‌های مسکن‌مهر و مسکن شهری استان اشاره کرد و گفت: امروز ۲۹ آذرماه، ۱۰۰۷ واحد مسکن‌مهر در شهرستان بیرجند واقع در استان خراسان‌جنوبی افتتاح شده است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۹۷ واحد مسکن مهر شهرستان فردوس را به عنوان پایلوت و به نمایندگی از ۱۰۰۷ واحد مسکن مهر افتتاح کرد.

معاون مسکن‌شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از کل ۱۰۰۷ واحدی که در استان خراسان جنوبی جزو برنامه بهره‌برداری است ۵۰۴ واحد مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است که متولی آن به صورت مستقیم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

به گفته حق‌شناس، تامین مابقی واحدهای مسکن‌مهر یعنی ۴۰۳ واحد مسکونی که متعلق به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت است برعهده بخش مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی است.

این مقام مسئول بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی همچنین از افتتاح ۴۲۰ واحد مسکن در علی‌آباد لوله خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: در شهرستان سرایان در خراسان جنوبی نیز افتتاح طرح هادی و مسکن روستایی را داریم که بر اساس آن ۳۸۶۱ واحد مسکن روستایی افتتاح شد. /

نظر شما