شناسهٔ خبر: 32236 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درخشش اداره کل راه و شهرسازی اصفهان در جشنواره شهید رجایی

جشنواره اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان از بین ۶۱ دستگاه شرکت کننده در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب مقام سوم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، نوزدهمین جشنواره شهید رجایی با هدف تقدیر از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۹۴ و با حضور کلیه دستگاه‌ها، سازمان‌ها وشرکت‌ها در سالن شهید دادمان اداره کل راه وشهرسازی استان برگزار شد.

 نعمت اله اکبری، رییس سازمان برنامه وبودجه استان اصفهان دراین مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر و با اعلام تاخیر در زمان برگزاری جشنواره گفت: بر اساس دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌ها از دستگاه‌هایی که خدمت گزاران بهتری بوده‌اند به عنوان دستگاه برتر تقدیر می‌شود که در این ایام فرصت را غنیمت شمرده تا از مدیران دستگاه‌ها و کارشناسان تقدیر شود.

وی ابراز امیدواری کرد که این جشنواره بتواند اثرات مثبتی برای خدمت رسانی بهتر توسط مدیران ودستگاه‌ها داشته باشد.

فرایند سنجش و اندازه گیری وضعیت مطلوب این دستگاه‌ها در سه رده دستگاه‌های وزارتخانه‌ای، سازمان‌ها و شرکت‌ها و بانک‌ها انجام شده که در پایان ضمن تقدیر از دستگاه‌های برتر استان در این جشنواره از سه نفر از کارکنان این اداره کل به عنوان کارشناسان برتر تقدیر شد.

نظر شما