شناسهٔ خبر: 32355 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از پروژه آسفالت راه روستایی قبله- انارک در بخش ارکوازی شهرستان ایلام

افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی قبله- انارک در بخش ارکوازی شهرستان ایلام با حضور استاندار و مدیران و مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، طی مراسمی با حضور استاندار ایلام، معاونین استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان استانی پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی قبله – انارک در بخش ارکوازی شهرستان ایلام به بهره‌برداری رسید.

سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی در این مراسم گفت: طول این پروژه ۵ کیلومتر است که با هزینه ۵۲۰ میلیون تومان و با مصرف ۴۳۰۰ تن آسفالت به انجام رسیده است و از مزایای این طرح می‌توان به استفاده بیش از ۹۰ خانوار این دو روستا و تردد کامیون‌های شرکت گاز و نفت و همچنین استفاده عموم مردم شریف استان از تفرجگاه‌های این منطقه نام برد.

بنابراین گزارش مسئولین مذکور ضمن افتتاح این طرح از پروژه راه‌سازی راه روستایی تجریان بان خشک بازدید کردند.

میرجعفریان در خصوص این طرح نیز گفت: طول این پروژه راه روستایی که به گردنه قلا معروف است ۴ کیلومتر بوده که تاکنون ۳ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است، وی افزود این پروژه در مرحله بهسازی نهایی و آسفالت قرار دارد که با تأمین اعتبار ۲ میلیارد تومانی در روزهای آینده مراحل مناقصه تکمیل این طرح برگزار می‌گردد.

نظر شما