شناسهٔ خبر: 32357 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

موافقت با صدور ۸ مجوز احداث بنا و تأسیسات زیربنایی در آذربایجان‌غربی

جلسه در سومین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی با صدور هشت مجوز احداث بنا و تأسیسات در اراضی خارج از محدوده قانونی و حریم شهرهای آذربایجان غربی موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در سومین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی گفت: صدور هشت مجوز پس از بررسی کارشناسانه اعضای کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تأیید شد.

داریوش نصر افزود: بررسی پرونده درخواست صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات در اراضی خارج از محدوده قانونی و حریم شهرهای مختلف آذربایجان غربی در دستور کار این کارگروه قرا گرفت.

وی با بیان اینکه مسئولیت تهیه طرح جامع برای نقاط شهری در حیطه وظایف مجموعه راه و شهرسازی است، تصریح کرد: لازم است پس از انقضای افق طرح هادی برای شهرهای استان طرح جامع تهیه شود.

نصر از موافقت صدور مجوز تعیین کاربری ایستگاه تقلیل فشار گاز cbs در شهر سردشت خبر داد و گفت: همچنین سه مورد درخواست صدور مجوز ساخت واحد تولیدی، یک مورد واحد صنعتی و نیز دو مورد درخواست صدور مجوز احداث واحد خدماتی در سومین کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بررسی و مطالعه شد.

شایان ذکر است این جلسه با حضور معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

نظر شما