شناسهٔ خبر: 32369 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آغاز تحویل واحدهای مسکن مهر فاز ۸ شهر جدید پردیس

بازدید فرآینده تحویل واحدهای تکمیل شده فاز ۸ شهر جدید پردیس با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس٬ احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه بازدید از واحدهای تکمیل شده فاز ۸ شهر جدید پردیس از آغاز واگذاری این واحدها به متقاضیان خبر داد.

مهرآبادی طی سخنانی افزود: الگوی افتتاح ما محله محوری است و تلاش ما بر این است واحدهایی را که تحویل متقاضیان می‌دهیم دارای خدمات روبنایی و زیربنایی باشند و در واقع سعی ما بر این است که قبل از افتتاح رسمی این محله‌ها بصورت بلوک به بلوک تحویل شده و در صورت  رویت نواقص تا زمان افتتاح رسمی، نواقص اصلاح شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی طی بازدید میدانی از پروژه‌های شركت امیرساوالان كومه و پردیس سازان نوید در فاز ۸ شهر جدید پردیس با توجه به آماده شدن خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و تكمیل بودن بخشی از این پروژه‌ها با تحویل واحد به یكی از متقاضیان به ادامه تحویل واحدهای آماده تا آخر هفته جاری در پروژه‌های مذكور تاكید كردند.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: طبق پیشرفت‌های بعمل آمده؛ شرکت‌هایی مانند جهاد نصر زنجان، کیا دژ پرشین و ... در فاز ۸ شهر جدید پردیس دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند و در صورت تامین به موقع منابع مالی در اولویت بعدی واگذاری به متقاضیان هستند.

مهرآبادی بیان کرد ما پیگیر افزایش تسهیلات وام مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان هستیم و همچنین قول‌های مساعدی در خصوص دریافت یارانه جهت تکمیل آماده سازی معابر گرفته‌ایم و نوید خبرهای خوب را در آینده نزدیک به متقاضیان می‌دهیم. ایشان از متقاضیان درخواست تکمیل آورده را کردند تا بتوان با کمک همدیگر کارها را به اتمام رساند./

نظر شما