شناسهٔ خبر: 32372 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

آغاز حرکت قطار مسافربری نخجوان-مشهد از ۹ دی/ پیش فروش اینترنتی از ۴ دی شروع می‌شود

قطار قطار مسافربری نخجوان-مشهد و بالعکس از ۹ دی ماه راه اندازی می‌شود؛ این قطار هر هفته دوبار روزهای یکشنبه و پنجشنبه از نخجوان به مقصد مشهد حرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  طبق اعلام شرکت راه آهن جمهوری آذربایجان،  قطار مسافربری نخجوان-مشهد و بالعکس از ۹ دی ماه راه اندازی می‌شود.

 این قطار هر هفته دوبار روزهای یکشنبه و پنجشنبه از نخجوان به مقصد مشهد حرکت خواهد کرد این قطار مسافربری در هر هفته دوبار در روزهای یکشنبه و پنجشنبه از نخجوان به مقصد مشهد  از مسیرهای نخجوان-جلفا- تبریز -تهران و مشهد حرکت خواهد کرد. برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر در این قطار، تجهیزات مدرن در پایانه‌های نخجوان و جلفا نصب شده است.

در  گزارش شرکت راه آهن جمهوری آذربایجان آمده است مسافران از امروز، بیست و چهارم دسامبر(چهارم دی ماه)  به صورت آنلاین و همچنین از پایانه های راه‌آهن می توانند بلیت این مسیر را خرید کنند. قیمت بلیط برای هر نفر ۴۰ فرانک سوئیس است که مسافران می‌توانند با ارز ملی دریافت کنند.  هر فرانک سوئیس در سیستم بانکی ایران معادل حدود ۳هزار و ۱۶۰ تومان و در بازار آزاد تهران معادل حدود ۳هزار و ۹۴۰ تومان است.

این قطار مسافربری براساس توافق امضا شده بین ایران و جمهوری آذربایجان در ماه فوریه سال جاری در تهران راه اندازی می شود.

نظر شما