شناسهٔ خبر: 32395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

اتمام آسفالت ۵۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شیروان در خراسان شمالی

نشست سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۵۴ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان شیروان در خراسان شمالی آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم در نشست هم‌اندیشی مدیران، منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و شهرداران شهرستان شیروان که با حضور جناب آقای مهندس صالحی، استاندار محترم برگزار شد عنوان کرد: شهرستان شیروان دارای ۱۰۸ کیلومتر راه روستایی است که از این مقدار ۵۴ کیلومتر آن آسفالت شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۲۸ کیلومتر باقی‌مانده راه روستایی آماده آسفالت است که با مساعدتر شدن هوا ادامه کار انجام می‌گیرد.

وی افزود: از آسفالت پروژه راه شیروان به اسفراین نیز ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده است که با تلاش و جدیت پیگیر هستیم تا با بهتر شدن آب‌وهوا روسازی و آسفالت آن را نیز به پایان برسانیم.

بدیعی مقدم به بحث بافت فرسوده شیروان نیز اشاره کردند و بیان کردند: سیاست دولت بر این است که مردم خود در بافت فرسوده به بهسازی ساختار بپردازند و با توجه به سیاست‌گذاری دولت یازدهم بحث ستاد بازآفرینی استانی و شهرستانی که مطرح شد چندین جلسه در شهرستان شیروان برگزار شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه گفت: خوشبختانه با همکاری شهرداری شیروان قسمتی از معابر که در بافت فرسوده شهر شیروان واقع شده بود را بازگشایی کردیم.

لازم به ذکر است در پایان استاندار محترم به همراه دیگر مسئولان این شهرستان از پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان  که دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است بازدید کردند.

نظر شما