شناسهٔ خبر: 3244 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

آخرین وضعیت مسکن مهر ایوانکی/ پرونده ۱۹۸ متقاضی تکمیل شده است

مسکن مهر شهر جدید اندیشه مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به آخرین وضعیت مسکن مهر ایوانکی از تکمیل پرونده ۱۹۸ نفر از متقاضیان خبر داد و گفت: پرونده سایر متقاضیان باید مراحل اداری را طی کند.

حسن ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت مسکن مهر شهرستان ایوانکی اظهار کرد: حدود ۵۴۴ واحد مسکن مهر در ایوانکی در دست اجرا داریم اما نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی به دنبال تعیین تکلیف ۸۵۰ نفر از متقاضیانی است که برای دریافت مسکن مهر تایید صلاحیت شده‌اند اما به علت راهنمایی اشتباه یا اشتباه خودشان نتوانستند مراحل اداری لازم را طی کنند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس که مسئولیت مسکن مهر شهر جدید ایوانکی را نیز بر عهده دارد با بیان اینکه پرونده‌های موجود حاکی از تایید صلاحیت متقاضیان است گفت: با این حال هنوز ثبت‌نامی از طرف این متقاضیان انجام نشده است و نماینده مردم سمنان هم تاکید زیادی بر برطرف شدن مشکلات این افراد دارد. ضمن اینکه برای مسکن مهر ایوانکی فعلاَ ثبت‌نام ۱۹۸ نفر کامل و پرونده‌شان تکمیل است.

ولی‌پور درباره شرایط آورده‌های مردمی توضیح داد: با توجه به اینکه هنوز پرونده متقاضیان تایید صلاحیت‌شده مراحل اداری لازم را طی نکرده است شرکت عمران  شهر جدید پردیس تاکنون رقم مورد نیاز پرداختی را اعلام نکرده است.

وی درباره تاسیسات زیربنایی مسکن مهر ایوانکی اظهار کرد: برق واحدهای مسکونی وصل شده است. وزیر راه و شهرسازی که از شهر ایوانکی بازدید کرد درباره وضعیت آب این شهر هم مباحثی مطرح شد. مدیران استانداری سمنان هم قول مساعد دادند هر چه زودتر نسبت به اتصال آب مسکن مهر ایوانکی اقدام کنند.

به گفته ولی‌پور در صورت تامین آب تعدادی از پروژه‌ها در دهه فجر افتتاح خواهند شد./

نظر شما