شناسهٔ خبر: 32477 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان:

وجود آخوندی در وزارت راه و شهرسازی منبع خیرات و برکات برای کل کشور است

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: دکتر آخوندی وزیری است که برای کل کشور مفید و منشأ خدمات است و وجودش منبع خیرات و برکات است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، حضرت آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده محترم ولی‌فقیه در استان خوزستان در جمع مدیران کل شورای حمل‌ونقل استان گفت: از خدمات بسیار مفید مهندس رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان و مجموعه وی در خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) در ایام اربعین و همچنین تلاش‌های وی در طی سال بابت همکاری با حوزه‌های علمیه و مساجد و نیز توسعه و گسترش جاده‌های بین‌شهری تقدیر می‌کنیم.

امام‌جمعه اهواز گفت: من از سوابق و تلاش‌های پیشین مهندس رحمانی در استان خوزستان خاطرات شیرینی دارم.

وی افزود: رحمانی در بازگشت به استان به اقدامات در حوزه‌های عمرانی و ساخت راه‌ها تحرک بخشیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: از سایر مدیران شورای حمل‌ونقل استان که گزارش عملکرد دستگاه مربوطه را ارائه کردند سپاسگزارم. با ارائه این گزارش‌ها، احساس کردم مجموعه راه و شهرسازی استان با عنایت به مشکلات مالی و بحث تحریم‌ها، پویا و زنده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به حادثه تلخ تصادف دو قطار اشاره کرد و گفت: حادثه‌ای که رخ داد باعث تألم همه شد؛ اما این مهم نباید بر احساسات ما غلبه کند و باعث شود تلاش‌ها و خدمات نیروهای خدوم که برای کشور مفید هستند، نادیده گرفته شود.

آیت‌الله موسوی جزایری ادامه داد: نباید به خاطر اینکه احساساتمان را تشفی دهیم، یک وزیر فعال، سالم و پاک را کنار بگذاریم. دکتر آخوندی، وزیر محترم راه و شهرسازی، انسانی صحیح، سالم، خدمتگزار و کارآمد برای کشور است.

وی تصریح کرد: اگر خدمات این وزیر کوشا را نادیده بگیریم در اصل مصیبت ما دوتا می‌شود. یک، مصیبت از دست رفتن هم‌وطنان و دیگر از دست دادن دانش و توانمندی یک فرد مفید برای کشور.

امام‌جمعه اهواز گفت: دکتر آخوندی وزیری است که برای کل کشور مفید و منشأ خدمات است. وجودش منبع خیرات و برکات است که نباید با کنار گذاشتن ایشان مشکلاتمان را مضاعف کنیم. بلکه از وجود ایشان استفاده کنیم و حتی از خدمات قبلی ایشان نیز تقدیر شود.

 آیت‌الله موسوی جزایری ادامه داد: هرچند حادثه این قطار، مقصرانی داشت که قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد، مطمئناً جلوی حوادث را به صورت صددرصدی نمی‌شود گرفت؛ اما حوادث را با تدبیر می‌توان کاهش داد. می‌بایست با تدبیر و تعقل با مسائل برخورد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در پایان گفت: من در همین جمع از مجموعه وزارت راه و شهرسازی چه در سطح کشور و چه در استان، بابت خدماتی که ارائه داده‌اند، تقدیر می‌کنم؛ و البته که وجود دکتر آخوندی را برای کشور مفید می‌دانم.

در ابتدای این دیدار نیز منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گزارشی از فعالیت‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان ارائه کردند.

نظر شما