شناسهٔ خبر: 32483 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم گلپایگان:

خنثی‌سازی اقدامات ایران هراسی ایالات متحده با امضاء قرارداد ایرباس و بوئینگ

علی بختیار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی،گفت: نهایی‌شدن قرارداد ایرباس این پیام را به کشورهای اروپایی و بین المللی ارسال می کند، که مسیر برای تعامل گسترده با جمهوری اسلامی باز شده است و این قرارداد می تواند اقدامات ایران هراسی ایالات متحده را خنثی کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی بختیار با اشاره به نهایی شدن قرارداد خرید یکصدهواپیما از ایرباس، گفت: زمینه انعقاد و عملیاتی شدن این قرارداد بسیار مهم و تأثیرگذار، پس از اجرای توافق هسته ای صورت گرفت و نهایتا به تأیید و امضای نهایی دو طرف رسید.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، به صندلی سبز، گفت: نهایی شدن قرارداد ایرباس این پیام را به کشورهای اروپایی و بین المللی ارسال می کند، که مسیر برای تعامل گسترده با جمهوری اسلامی باز شده است و این قرارداد می تواند اقدامات ایران هراسی ایالات متحده را خنثی کند.

این عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، افزود: توافق هسته ای این حق را برای تمام شرکت های بین المللی برای تعامل گسترده با ایران ایجاد کرده است و سنگ اندازی و اقدامات آمریکایی ها نمی تواند مانع چنین مسئله ای باشد.

بختیار ادامه داد: جمهوری اسلامی با ایجاد فرودگاه امام خمینی(ره) به دنبال آن بود که به هاب و مرکز منطقه ای در عرصه هوایی تبدیل شود و قطعا اجرای قراردادهایی مانند خرید یکصد هواپیما از ایرباس می تواند به تحقق این مسئله کمک شایانی کند.

این نماینده مردم درمجلس دهم، گفت: به طور حتم اجرای قرارداد ایران و ایرباس می تواند در گسترش تعاملات کشورها با جمهوری اسلامی بیانجامد و قطعا این مسئله به نفع کشورمان خواهد بود.

نظر شما