شناسهٔ خبر: 32514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پبشرفت ۶۰ درصدی محور سرفاریاب - باغچه سادات

محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمداز پبشرفت ۶۰ درصدی محور سرفاریاب - باغچه سادات خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین خود و همچنین مسئولان شهرستان بویراحمد در قالب کاروان تدبیر و امید از برخی پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی بویراحمد بازدید کردند.

در این بازدید یکی از طرح و پروژه‌های مهمی که مورد بازدید قرار گرفت محور سپیدار - باغچه سادات بود که مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد مشکلات این پروژه توضیحاتی ارائه کرد.

محمدعلی علیمردانی در این بازدید با بیان اهمیتی که این محور در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، اظهار کرد: تردد خودروها برای عبور از یاسوج برای دسترسی به شهرستان کهگیلویه و به سایر مناطق در آن شهرستان در حال حاضر از این محور انجام می‌شود.

علیمردانی طول این محور راه ۸.۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: این محور تا کنون ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت بر طرف شدن  معارضات دولتی  و اجتماعی روند پیشرفت فیزیکی محور شتاب خواهد گرفت.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب و برق و گاز و همچنین مخابرات در بحث فیبر نوری باید با پیمانکار همکاری داشته باشند، افزود: متاسفانه عزمی برای این کار دیده نمی‌شود و اگر این روند ادامه داشته باشد پیمانکار تا ۱۰ روز دیگر در این محور کار نخواهد کرد.

علیمردانی با بیان اینکه بیش از ۳۰ قوص اصلی با واریانت مسیر قدیمی به این مسیر حذف خواهد شد، گفت: با این تغییرات این محور را از راه فرعی به راه اصلی تبدیل شده است .

در ادامه مدیریت ساخت  توسعه راه های استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: طول این قطعه از  محور ۸.۵ کیلومتر است ودر حال حاضر عملیات اجرایی پروژه  ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا کنون بخش اعظمی از مطالبات آن قطعه پرداخت نشده است.

محمد راستا اعتبار پروزه را  ۱۹۳ میلیار ریال و از محل اعتبارات ملی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کل محور از سه راهی سپیدار تا سر فاریاب ۹۱ کیلومتر می باشد افزود: در طول این ۸.۵ کیلومتر بیش از ۱۳ پل کوچك قرار دارد.

نظر شما