شناسهٔ خبر: 32523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشگامی کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی

پژوهش از پژوهشگران برتر و کارکنان فعال اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در حوزه نظام پیشنهادها تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون طرح و توسعه این اداره کل با اشاره به اهمیت پژوهش در افزایش بهره وری سازمانی و ضرورت توجه به این مهم به منظور ارتقای فرآیند خدمات رسانی و جلب رضایت مشتریان بیان کرد: با هدف فرهنگ‌سازی، ترویج و معرفی دستاوردهای پژوهشی، ایجاد ارتباط و تعامل سازنده میان آنها و ایجاد پل ارتباطی مؤثر بین واحدهای  مختلف اداره کل از پژوهشگران و پیشنهاددهندگان برتر سال ۹۵ اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تجلیل شد.

علی عسکری با اشاره به مزایای تقویت و ترویج  فرهنگ پژوهش بین کارکنان تصریح کرد: به همت کارکنان و با حمایت مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی چند ساله اخیر به نتایج مثبتی در زمینه فعالیت‌های پژوهشی به منظور بهره گیری هر چه بیشتر  از مطالعات، پژوهش‌ها و ایده های کارکنان در تحقق اهداف سازمانی رسیده‌ایم.

معاون طرح و توسعه در ادامه افزود: طی سال‌های ۹۴ و ۹۵ بیش از ۱۱۱ مقاله توسط پژوهشگران این اداره کل در زمینه‌های حمل و نقل دریایی، لجستیک بندری، تخلیه و بارگیری، فنی و مهندسی، HSE و مدیریت منابع انسانی تألیف شده که تعداد ۲۸ مقاله در مجلات علمی پژوهشی ISI، ISC  و اسکوپوس و مجلات علمی پژوهشی ملی چاپ و پذیرش شده است. همچنین بیش از ۴۷ مورد از مقالات در همایش‌های معتبر ملی و بین المللی ارائه و تعداد۳۶ مورد نیز به صورت درون سازمانی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

عسکری در ادامه با اشاره به موفقیت پژوهشگران این اداره کل در سطوح مختلف گفت: در این بین چند تن از کارکنان پژوهشگر این اداره کل با تلاش‌ خود در زمینه مذکور موفقیت‌هایی را به دست آورده و به منظور ترغیب آنان به تداوم این فعالیت‌ها از آنان و پیشنهاد دهندگان برتر در نظام پیشنهادها تجلیل شد.

وی در ادامه افزود: پروانه مرادی به عنوان پژوهشگر برتر در سطح وزارت راه و شهرسازی و زهرا بستان شیرین، الهام پناهی، محمود حسین زاده و بهرام شمالی پور به عنوان پژوهشگر برتر سال ۹۵در سطح این اداره کل انتخاب ومعرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون طرح و توسعه همچنین با اشاره به اهمیت نظام پیشنهادها به مثابه راهی برای بهره گیری از ایده‌ها و خلاقیت‌های کارکنان و لزوم ترغیب و تشویق آنان برای مشارکت در این موضوع از احمدرضا خدامی، رئیس روابط عمومی، عباس کریوند، رئیس اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی و علی امیری، رئیس اداره مطالعات و برنامه ریزی به عنوان رؤسای برتر در نظام پیشنهادها نام برد.

وی در ادامه افزود: رضا نویدنژاد، سید فریبرز خواصی،  پیمان حیدری، مجید پارسا منش و فرحناز خاکی به عنوان پیشنهاد دهندگان برتر و صادق جلیلیان، احمد قنواتی و زهره فلاحی به عنوان دبیران برتر نظام پیشنهادها  طی سال جاری  معرفی شدند.

نظر شما