شناسهٔ خبر: 32548 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پروازهای مهرآباد انجام نمی‌شود/ وضعیت فرودگاه امام(ره) به حالت عادی بازگشت

فرودگاه امام دید افقی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به ۳۰۰ متر رسیده و اکنون پروازهای این فرودگاه تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ به‌دنبال ورود سامانه بارشی و بروز مه غلیظ در تهران و کاهش دید افقی تا ۳۰۰ متر٬ پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به حالت تعلیق درآمد.

مسافران هوايي كه قصد سفر دارند٬ مي‌توانند پيش از عزيمت به سمت فرودگاه، آخرين وضعيت پروازها را از اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ دريافت و يا از طريق پرتال شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران به نشاني اينترنتي www.airport.ir ، از آخرين اطلاعات پروازها آگاهي يابند.

گفتنی است؛ شهرستانی‌ها نیز می‌‌توانند برای آگاهی از وضعیت پروازهای تهران با شماره ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹و۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس حاصل نمایند.

یادآور می‌شود؛ تا ساعتی پیش نیز به‌دلیل مه شدید و کاهش دید افقی در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) به ۱۵۰ متر٬ پروازهای خروجی از این فرودگاه نیز دچار اختلال شده و پروازهای ورودی این فرودگاه نیز به فرودگاه‌های جایگزین هدایت شدند.

در حال حاضر وضعیت این فرودگاه با افزایش دید افقی تا ۶۰۰ متر به حالت عادی بازگشته و پروازها در حال انجام است. مسافران نیز برای اطلاعات بیشتر از وضعیت پروازهای فرودگاه امام می توانند با شماره ۰۹۶۳۳ تماس حاصل نمایند.

نظر شما