شناسهٔ خبر: 3259 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل انجمن شرکت‌های راهسازی ایران مطرح کرد:

اطلاع‌رسانی لازمه جلب مشارکت خیرین برای راهسازی/ پروژه‌های راه‌ وترابری نیاز به همکاری بین‌بخشی دارد

گاردیل جاده فیروزکوه عضو هیئت امناء انجمن خیرین راه و ترابری با بیان این‌که پروژه‌های راه‌وترابری نیاز به همکاری بین بخشی دارد، گفت: خیّر به تنهایی نمی‌تواند به ساخت٬ترمیم، بازسازی یا بهسازی راه ورود کند.

عباس مازوچی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به روند فعالیت‌های رو به رشد انجمن خیرین راه و ترابری، درباره برنامه‌های این انجمن توضیح داد: برخی روستاهای کشور به دلیل نبود اعتبارات مناسب از نعمت راه بی‌بهره مانده‌اند یا راه‌های موجود آنها نیاز به ترمیم، بازسازی و بهسازی دارد.

مدیر عامل انجمن شرکت‌های راهسازی ایران با بیان این‌که اطلاع‌رسانی و مذاکرات برای جلب مشارکت خیرین حائز اهمیت است، توضیح داد: تاکنون اقدامات موثری در این حوزه انجام شد که البته همه اعضا سعی در تحقق این مسئله دارند. سیدحسین میرشفیع معاون راه‌ روستایی وزارت راه و شهرسازی نیز با توجه به ارتباطاتی که با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها دارد، اطلاعات راه‌های موجود و پروژه‌های در انتظار اعتبار را دریافت و در اختیار خیرین راهساز قرار می‌دهد.

عضو هیئت امناء انجمن خیرین راه و ترابری ادامه داد: بدون تردید فعالیت اجرایی در حوزه راه و ترابری بسیار حائز اهمیت است. اجرای طرح ساخت مدرسه برای خیرین مدرسه‌ساز آسان‌تر است زیرا نیاز به کمک دیگران ندارد اما پروژه‌های راهسازی به این شکل نیست و نیاز به همکاری بخش‌های مختلف در آن احساس می‌شود. در واقع انجام این پروژه‌ها از نظر مالی و اجرایی در توان یک شخص خاص نیست./

نظر شما