شناسهٔ خبر: 32622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف ۵۵۰ مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان

مجید شارقی به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی حجم رفع تصرفات از اراضی ملی استان مرکزی در آذرماه امسال به ۵۵۰ مترمربع بالغ می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی با اعلام این خبر گفت: یکی از تکالیف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی مقابله با ساخت‌وسازهای غیرقانونی و رفع تصرف از اراضی ملی است که به همت اکیپ‌های آموزش دیده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در اداره کل راه و شهرسازی، این امر با تکیه بر گزارش‌های مردمی به صورت مستمر، پایش و رصد می‌شود.

وی در خصوص اهم فعالیت‌های اخیر این یگان افزود: در طی ۲ عملیات جداگانه ۵۵۰ مترمربع از اراضی ملی استان مرکزی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در طول آذرماه سال جاری رفع تصرف شده است.

مجید شارقی اضافه کرد: بیشترین آمار رفع تصرفات از حیث مساحت متعلق به شهرستان تفرش به میزان ۳۰۰ مترمربع بوده که از این حیث شهرستان اراک با ۲۵۰ مترمربع در رتبه بعدی قرار دارند.

وی در ادامه گفت: از حیث ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات در استان مرکزی مربوط به شهرستان اراک به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان بوده که از این حیث شهرستان تفرش با رقم ۱۵۰ میلیون تومان در رتبه دوم قرار دارد.

نظر شما