شناسهٔ خبر: 32684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ديدار مدیرکل راهداری اردبیل با امام جمعه خلخال/ تاکید بر نقش توسعه راه‌های خلخال دربهبود وضعیت اقتصادی شهرستان

دیدار در دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با امام جمعه خلخال بر نقش افزایش طولی و امنیت راه‌های این شهرستان در بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش سرمایه‌گذاری درخلخال تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبيل ، مدير كل راهداری و حمل نقل جاده استان به همراه فرماندار شهرستان خلخال و مشاور استاندار اردبيل با حجت الاسلام رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال ديدار و گفت‌وگو كرد.

در اين ديدار حجت الاسلام رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به وضعيت راه‌های مواصلاتی شهرستان خلخال گفت: وضعيت راه‌های ارتباطی خلخال مطلوب نیست و پروژهای راهسازی ناتمام مانده‌اند.

امام جمعه خلخال تصريح كرد: با توجه به پتانسیل‌های گردشگری و كشاورزی شهرستان، اگر وضعيت راهه‌ای شهرستان خلخال اصلاح و ارتقا داده شود سرمايه گذاران نيز در اين منطقه سرمايه ‌گذاری كرده و در نتيجه وضعيت اقتصادی شهرستان رشد بسزائی خواهد داشت.

حجت الاسلام سرداری، مشاور استاندار اردبیل نيز در اين ديدار به وظائف اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان پس از انتقال وظائف راهداری به حمل ونقل و پايانه‌ها اشاره کرد و افزود:  ساخت راه‌های جديد و يا اتمام پروژه‌های نيمه تمام و در دست اقدام از وظايف اداره كل راه و شهرسازی بوده و فقط وظيفه عمليات نگهداری از مجموعه راه‌ها به عهده اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است.

 وی افزود:  در عين حال ما تلاش خواهيم كرد مشكلات مربوط به راه‌های شهرستان خلخال را از طريق مسئولين كشوری و استانی پيگيری و به نتيجه برسانيم.

حجت الاسلام سرداری از كاركنان انتقالی از اداره كل راه و شهرسازی استان به اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبيل است.

همچنین به مناسبت هفته حمل ونقل و رانندگان و روز راهدار، علی رحمتی، مدير كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان به همراه علی منصور لكورج، مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، محمدرضا سرداری، مشاور استاندار اردبيل، انجمن صنفی رانندگان مسافر اردبيل و جمعی از كاركنان اداره كل بنياد شهيد و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به طور جداگانه با احمد قربانی فرد، راننده پيشكسوت حمل ونقل مسافر اردبيل و پدر شهيد معظم ترحم قربانی فرد و خانواده اين شهيد والامقام  و نیزراهدار جانباز و آزاده احمد شادمان فرزند شهيد معظم يعقوب شادمان  ديدار و گفت‌وگو كرد.

در اين دیدار از شهيدان هشت سال دفاع مقدس كه با نثار خون خود از آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران دفاع كردند با سلام و صلوات ياد و بر ادامه راه شهيدان و پيروی از ولايت فقيه و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای تاکید شد.

 

نظر شما