شناسهٔ خبر: 32686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند خبر داد:

بازدید مشاور اقتصادی استاندار همدان از بیمارستان نهاوند

بازدید رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند از بازدید مشاور اقتصادی استاندار از بیمارستان نهاوند به همراه فرماندار، مسئولین اداره گاز نهاوند و تنی چند از کارکنان فرمانداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، مهندس سامری در طی بازدید از بیمارستان و قسمت‌های مختلف این پروژه از پیشرفت فیزیکی پروژه که حدود ۹۱ درصد است ابراز رضایت نمود و اعلام داشت که افتتاح بیمارستان توسط رئیس‌جمهور و از طریق ویدیو کنفرانس انجام خواهد شد.

وی در پایان از فرماندار و مسئولین نهادهای آبفا و گاز درخواست کرد که نسبت به انتخاب پیمانکار واجدالشرایط اقدام تا هر چه سریع‌تر پروژه به اتمام برسد و در دهه فجر افتتاح گردد.

پس از این بازدید چهارمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار این شهرستان تشکیل شد که در این جلسه ده پهلوان مسئول اعتبارات و روسای ادارات شهرستانی و مهندس سامری مشاور استاندار و حسینی بیدار مدیرعامل ابفای استان حضور داشتند.

در این جلسه تعدادی از دستگاه‌ها برخی از اعتبارات پروژه‌ها را جابجا کردند.

حمیدوند فرماندار این شهرستان در این جلسه بیان کرد: از اعتبارات ملی برای اداره راه و شهرسازی نهاوند ۲۶ درصد و از محل اعتبارات استانی برای این اداره ۴۵ درصد تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات نفت و گاز نیز ۱۰۰ درصد اختصاص برای راه روستایی معتمدآباد داده شده است.

نظر شما