شناسهٔ خبر: 32701 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود:

بررسی وضعیت محدوده های هدف بازآفرینی شهری بوشهر/ بازدید از طرح‌های بازآفرینی استان

بافت فرسوده بوشهر نشست ستاد بازآفرینی استان بوشهر با هدف بررسی وضعیت محدوده‌های هدف بازآفرینی پایدار استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نشست ستاد بازآفرینی استان بوشهر امروز با حضور محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، مصطفی سالاری استاندار بوشهر و اعضای ستاد باز آفرینی استان برگزار خواهد شد.

در این نشست وضعیت محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری، سکونتگاه‌های غیر رسمی و بافت‌های ناکارآمد در استان مورد بررسی و اقدامات انجام شده تا کنون نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 ایزدی و هیات همراه در سفر یک روزه به شهرستان بوشهر از عملیات اجرایی طرح‌های بازآفرینی این شهر اعم از دانشکده هنر و معماری، میدان جمعه ، عمارت سودایی ،کافه حاج رئیس ، میدان شنبدی  بازدید خواهند کرد.

گفتنی است هوشنگ عشایری و  مجید روستا از  اعضای هیات مدیره، نریمان مصطفایی مدیر کل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار و فرهاد قلی‌زاده رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت عمران و بهسازی شهری ایران معاون وزیر راه و شهرسازی را در  این سفر همراهی می‌کنند./

برچسب‌ها:

نظر شما