شناسهٔ خبر: 32713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جمع راهداران ملایری:

تعصب راهداران در خدمت به هم‌وطنان مایه مباهات است

دیدار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان طی بازدید از شهرستان ملایر ضمن بررسی عملکرد این شهرستان در بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای؛ تعصب راهداران ملایری را در خدمت به هم‌وطنان مایه مباهات دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری طی این دیدار که به‌منظور بررسی عملکرد امور حمل‌ونقلی و راهداری این شهرستان انجام شد در جمع راهداران حضور یافته و در نشستی صمیمانه به ارزیابی موارد کمی و کیفی در خصوص ارائه خدمات بهتر راهداری در منطقه پرداخت.

در این نشست، مسئول اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر، ضمن تقدیر از حضور مدیرکل و معاونت راهداری اداره کل گفت: سرکشی به امور کارکنان به‌ویژه راهداران هم‌زمان با اوج فعالیت و سختی کار، انرژی مضاعفی را به فعالان این بخش منتقل می‌کند.

جواد نگاهداری عملکرد این شهرستان را در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل کالا، مسافر و ایمنی جاده‌ای مطلوب خواند و با ارائه گزارش مبسوطی، عملیات زمستانی راهداری که از اواخر آذرماه شروع شده را نیز تشریح کرد.

 وی ضمن بیان برخی مشکلات که بر اثر کمبود امکانات مانع از ارائه خدمات مطلوب راهداری می‌شود، خواستار مساعدت بیشتر مدیرکل و مسئولین در جهت تأمین ماشین‌آلات سبک و تجهیزات راهدارخانه‌های این شهرستان شد.

در ادامه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز ضمن اظهار رضایت از چگونگی وضعیت و عملکرد شهرستان ملایر بیان کرد: علت مراجعه کمتر به این شهرستان دریافت گزارش‌های کاری مناسب و روان بودن امور حمل‌ونقلی و راهداری در این منطقه است.

رودباری با قدردانی از تلاش و پیگیری مسئول و همکاران اداره در شهرستان، به بیان اهمیت و حساسیت راهداری زمستانی پرداخت و اظهار کرد: زحمات تک‌تک راهداران عزیز که با تعصب، راهداری زمستانی را انجام می‌دهند تا تردد هم‌وطنان به سهولت انجام شود ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

وی راهداری را افتخاری برای خدمت به هم‌وطنان برشمرد و گفت: علیرغم این‌که بیشترین بارش برف در شهرستان ملایر بوده است، به همت شما بزرگواران مشکلی مشاهده نشده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای تداوم فعالیت راهداران تأکید کرد: عملیات راهداری محدود به زمان بارندگی نیست و حضور گشت‌های راهداری با چراغ گردون روشن در جاده‌ها باعث قوت قلب کاربران راه و موجب افزایش ایمنی راه است.

وی در خاتمه ضمن اظهار رضایت از موضوع انتزاع راهداری از اداره راه و شهرسازی و شکل گرفتن اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و تجمیع راهداری و بهره‌برداری از راه در یک اداره گفت: این اتفاق موجب سهولت در امر خدمت‌رسانی به کاربران راه و بهبود وضعیت نگهداری راه‌ها خواهد شد.

نظر شما