شناسهٔ خبر: 32736 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرودگاه مهرآباد اعلام کرد:

جزئیات نتایج سومین دور از طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی/ افزایش سطح رضایتمندی مردمی از فرودگاه مهرآباد

ترميتال يك فرودگاه مهرآباد ‌دور سوم ارزیابی خدمات فرودگاه بین المللی مهرآباد با دپارتمان ASQ حاکی از افزایش نسبی سطح رضایتمندی مردم از فرودگاه قدیمی شهر تهران دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه مهرآباد در سومین دوره ارزیابی واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی در بیشتر آیتم‌های مورد ارزیابی پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.

با این حالا این فرودگاه در مواردی مثل خدمات پارکینگ، خدمات ویژه برای افراد ناتوان، سرویس بهداشتی نتوانسته است پیشرفتی داشته باشد و نظر مثبت مردم را جلب کند.

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گزارش داده است، در مواردی که فرودگاه نتوانسته است ارتقایی داشته باشد به دلیل اجرای هم‌زمان پروژه‌ها و همچنین عملیاتی بودن فرودگاه است و با رفع این موانع انشالله در دوره آخر ارزیابی خدمات در پایان سال ۹۵ تلاش خواهندکرد که پیشرفت صددرصدی کسب کنند.

طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعمل‌های اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌‌ها (ACI) و دپارتمان ASQ در فرودگاه مهرآباد به‌منظور پیاده سازی بهتر ارتقاء خدمات اجرائی  می شود.

این ارزیابی‌ها در راستای اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی دریک سال چهار مرتبه انجام می‌شود و دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی هر سه ماه یکبار در فرودگاه خدمات آن فرودگاه را ارزیابی می‌نماید.

در این ارزیابی استانداردهای فرودگاهی مانند سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پاركینگ، مسیر‌یابی، ر وضعیت ظاهری اماكن و ترمینال‌‌ها، نظافت سرویس‌های بهداشتی، رستوران‌ها، نمازخانه‌ها، ایستایی مسافران در گیت‌های مراکز تجاری، خدمات بانکی، تهویه هوای سالنها و ... موردبررسی قرار می‌گیرد.

 

دوره دوم  ارزيابي

دوره سوم ارزيابي

رضايتمندی كلی از فرودگاه

۳.۷۵

۴.۰۰

دسترسی به / از فرودگاه

۳.۸۱

۴.۶۳

مسيريابی

۳.۷۵

۳.۸۳

امكانات پاركينگ

۳.۵۰

۳.۲۵

فضاي سالن عمومي / سالن انتظار

۳.۳۵

۳.۴۵

سالن خروجی

۳.۵۵

۳.۷۸

بازرسي امنيتی ( پليس)

۳.۱۱

۴.۰۰

كنترل امنيتی ( سپاه )

۳.۵۸

۴.۰۰

علائم/سهولت پيدا كردن مسير

۳.۶۳

۴.۱۳

مانيتورهای نمايش اطلاعات پرواز

۳.۵۰

۴.۰۰

تهويه هوا در ترمينال ها

۴.۰۰

۴.۰۰

امكانات فرودگاه

۲.۷۹

۲.۹۱

خدمات ويژه براي افراد ناتوان

۳.۷۵

۳.۱۹

مركز تجاري

۳.۰۰

۳.۱۳

خدمات ارز

۰.۰۰

۰.۰۰

دستگاه عابر بانك

۵.۰۰

۵.۰۰

چرخ دستي

۲.۸۰

۳.۲۵

سرويس بهداشتي

۳.۷۹

۳.۷۵

نمازخانه ها

۴.۰۸

۴.۵۰

رستوران

۳.۴۱

۳.۸۳

پرتال فرودگاه

۲.۰۹

۳.۰۹

میانگین کل

۳.۵۱

۳.۶۱

 

 

نظر شما