شناسهٔ خبر: 32886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

شاخص راه‌های روستایی شهرستان فاروج در خراسان شمالی افزایش پیدا خواهد کرد

جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: شاخص راه‌های روستایی در شهرستان فاروج افزایش پیدا خواهد کرد و از مرز کشوری نیز عبور خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم در نشست هم اندیشی مدیران، منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و شهرداران شهرستان فاروج که با حضور مهندس صالحی استاندار محترم برگزار شد عنوان کرد: شاخص راه‌های روستایی شهرستان فاروج ۴۷ درصد است و  این در حالی است که میانگین شاخص راه‌های روستایی استان ۴۳ درصد است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مقدار کل راه‌های روستایی شهرستان فاروج ۹۶ کیلومتر است که ۲۸ کیلومتر از آن احداث شده و ۱۴ کیلومتر نیز آماده آسفالت است و ۵۴ کیلومتر باقی‌مانده از آن نیز دردست احداث است.

وی افزود: با ساخت این راه‌های روستایی ۱۰ درصد دیگر به شاخص میانگین راه‌های روستایی شهرستان فاروج اضافه خواهد شد و از شاخص کشوری هم عبور خواهد کرد.

بدیعی مقدم بیان کرد: در این شهرستان ۳۰ کیلومتر نیز روکش آسفالت انجام شده است که دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

لازم به ذکر است در پایان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به بحث ساخت کمربندی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این کمربندی برای فاروج بسیار خوب است و ما می‌توانیم در حاشیه این کمربندی بازارچه‌های فروش آجیل را ایجاد کنیم.

نظر شما