شناسهٔ خبر: 32887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی:

۳ پروژه شاخص با مجموع زیربنای ۳ هزار مترمربع در شهرستان کمیجان در دست اجراست

پروژه به گفته مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، این اداره کل ۳ پروژه شاخص با موضوع ساخت و توسعه ساختمان‌های دولتی و عمومی را با مجموع زیربنای ۳ هزار مترمربع در شهرستان کمیجان در دست اجرا دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، علی اصغر حمزه لویی گفت: احداث و توسعه ساختمان‌های دولتی و عمومی یکی از تکالیف و برنامه‌های مهم و راهبردی این اداره کل بوده که در این راستا در شهرستان کمیجان به جهت اهمیت موضوع توسعه پایدار این منطقه محروم به عنوان مهد فرزانگان و ادبا و همچنین یکی از نقاط دسترسی استان مرکزی به استان همدان، در حال حاضر ۳ پروژه شاخص را با مجموع زیربنای بالغ بر ۳ هزار مترمربع با کارکردهای متنوعی چون فرهنگی - اجتماعی، عمومی، محیط زیست و ... در دست اجرا و تکمیل داریم.

وی در خصوص ویژگی‌های پروژه احداث مجتمع فرهنگی شهرستان کمیجان بیان کرد: احداث مجتمع فرهنگی این شهرستان با زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع در ۲ طبقه شامل بخش‌های مختلف و متنوع صورت پذیرفته و هم اکنون بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد امیدواریم بتوانیم با تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه شاخص فرهنگی–هنری که که جهت اتمام آن نیاز به ۸ هزار ریال اعتبار جدید است در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی –مذهبی و ادبی و رفع نیازهای این منطقه محروم با توجه به مطالعات انجام پذیرفته و مطالبات مردمی چندساله اخیر در خصوص لزوم افزایش سرانه مطالعه گروه‌های هدف توفیقات بیشتری در مقوله  خدمت‌رسانی به آحاد مختلف داشته باشیم.

مدیر فنی و اجرایی این اداره کل درخصوص پروژه ساخت بخشی از مجتمع اداری شهرستان کمیجان در ادامه افزود: یکی دیگر از پروژه‌های شاخص این اداره کل در راستای ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های اداری شهرستان کمیجان، احداث فاز ۲ ساختمان مجتمع اداری این شهرستان با  ۱۴۰۰ مترمربع زیربنا در ۳ طبقه در دست اقدام است خاطرنشان می‌شود پروژه مذکور جهت تکمیل به حداقل ۲۰ هزار میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

گفتنی است حوزه مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی پروژه‌های مهم دیگری را در شهرستان کمیجان نظیر احداث ایستگاه‌های پایش محیط زیست در حال اجرا دارد.

نظر شما