شناسهٔ خبر: 32900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبح امروز صورت گرفت؛

جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد/ بازدید از بافت تاریخی یزد/ حضور در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان

آخوندی سفر وزیر راه و شهرسازی پنج‌شنبه ۱۶ دی‌ماه در راس هیاتی بلندپایه با هدف بازدید و بررسی پروژه‌های عمرانی استان یزد و همچنین حضور در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ۱۶ دی‌ماه جهت بازدید و بررسی پروژه‌های عمرانی یزد به این استان سفر خواهد کرد.

وی در این سفر ضمن بازدید از فرودگاه شهید صدوقی یزد، به سمت ایستگاه راه‌آهن اشگذر می رود و از نزدیک پروژه دو خطه کردن این راه‌اهن را مورد بررسی خواهد داد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از بافت تاریخی و بافت‌های هدف بازآفرینی این استان نیز بازدید کرده و در جریان اقدامات انجام شده در این بخش نیز قرار خواهد گرفت.

آخوندی در این سفر یکروزه از منطقه اسلامیه شهرستان تفت نیز بازدید و پروژه‌های در حال اجرای این ناحیه را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم برای تسریع در روند اجرای برنامه‌ها را خواهد داد.

همچنین در این روز جلسه مشترک شورای مسکن و حمل و نقل استان با حضور مقام عالی وزارت، استاندار و نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با هدف اعلام ارتقای بزرگراه به آزادراه نطنز-انار، اعلام پایلوت ملی یزد در ساخت مسکن خیرین در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری، شروع مطالعات قطار حومه شهری استان از عقدا تا شهرستان مهریز، دستور تسریع در تکمیل پروژه احداث راه اصلی بهاباد-دربند-نایبند به طول ۱۰۵ کیومتر و توسعه فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی برگزار خواهد شد./

نظر شما