شناسهٔ خبر: 32927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی بیمارستان بهار

بازدید  مشاور استاندار و مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در استانداری همدان، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار بهار و جمعی از مسئولین از بیمارستان ۸۲ تختخوابی در دست ساخت شهرستان بهار بازدید نمودند. 

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان, در این بازدید مهندس سامری گفت: این بیمارستان در سال ۱۳۹۰ آغاز شده و هم اکنون ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال مالی امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی تاکید کرد: اقدامات زیرساختی از جمله احداث پست برق بیمارستان، مسائل مرتبط با آب و فاضلاب، خرید تجهیزات و وسایل و محوطه‌سازی هر چه سریع‌تر انجام شود تا این پروژه زودتر به بهره‌برداری رسیده و مردم شهرستان بهار از نعمات آن بهره‌مند شوند. 

سامری تصریح کرد: تا قبل از پایان دولت یازدهم باید پروژه های سفر ریاست جمهوری به سرانجام برسد تا مردم حلاوت و شیرینی سفر را احساس نمایند.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برای این پروژه تاکنون بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است و برای بهره‌برداری از این بیمارستان ۴ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان، ۲ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات (اسانسورو ....) و ۲ میلیارد تومان برای محوطه‌سازی و ساختمان جنبی اعتبار نیاز است که باید مراحل قانونی انجام گیرد.

مهندس فرزانه اضافه کرد: برای اجرای محوطه‌سازی و ساختمان جنبی مجدداً مناقصه برگزار خواهد شد. 

در ادامه فرماندار بهارگفت: تکمیل بیمارستان ۸۲ تختخوابی آیت‌اله بهاری می‌بایست در اولویت کارها قرار گیرد و شهرستان ۱۳۰ هزار نفری ازکمبود برخی امکانات رنج می‌برند که توجه ویژه‌ای را می‌طلبد. 

 مرادی پناه ادامه داد: بیمارستان ۸۲ تختخوابی آیت‌اله بهاری شهرستان بهار از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شده و تا کنون این پروژه بیش از  ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است . 

وی اضافه کرد: زمین پروژه مذکور ۱۵ هزار متر مربع و زیر بناء آن ۸ هزار و ۳۰۰ متر مربع در چهار طبقه می‌باشد که بخش‌های مختلف :داخلی، اورژانس، درمانگاه، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراحی، زنان و زایمان، نوزادان، کودکان، بستری زنان و چندین بخش مراقبت‌های ویژه و اداری و مدیریتی در آن پیش‌بینی شده است.

نظر شما