شناسهٔ خبر: 32991 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور عمرانی استاندار قم در دهمین جلسه كمیسیون ماده ۵ استان خبر داد:

احداث پاركینگ طبقاتی عمومی در جوار بیمارستان نكویی استان قم

جلسه در دهمین جلسه كمیسیون ماده ۵ استان كه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری قم برگزار شد، محسن بهشتی بر رعایت ضوابط شهرسازی و ضوابط مصوب كمیسیون ماده ۵ در بررسی و تصویب كاربری پلاك‌ها تأكید كرد و گفت: رعایت ضوابط، تصمیم گیری برای پرونده‌های مشابه را تسهیل خواهد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم گفت: انتظار از مردم و مالكان نیز این است كه قبل از احداث بنا و انجام تخلف درخواست خود را به شهرداری ارائه نمایند زیرا بعد از انجام تخلف كمیسیون نمی‌تواند در خصوص اینگونه پرونده‌ها رأی صادر نماید.

بهشتی در بخش دیگری از سخنان خود از احداث پاركینگ طبقاتی عمومی در جوار بیمارستان نكویی فرقانی خبر داد و گفت: در راستای حفظ سلامت و آرامش روان مردم و بویژه ساكنین مجاور بیمارستان و جلوگیری از بروز ترافیك جانمایی این پاركینگ طبقاتی توسط دانشگاه علوم پزشكی استان تا یك ماه آینده باید انجام و به جلسه بعدی كمیسیون ماده ۵ ارائه شود.

وی تأكید كرد: كمیسیون همكاری لازم را با دانشگاه علوم پزشكی در تصویب طرح‌های درمانی خواهد كرد لذا لازم است دانشگاه در جانمایی این پاركینگ به منفصل بودن آن از ساختمان بیمارستان برای سهولت استفاده عموم مردم توجه داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از پرونده‌های مردمی و درخواست‌های شهرداری قم، دانشگاه علوم پزشكی و سازمان قطار شهری مطرح و آراء لازم در خصوص هر یك صادر شد.

نظر شما