شناسهٔ خبر: 33005 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

ضرورت تحول در آموزش معماری کشور/ تحلیل تکنولوژی، انرژی و فن ساختمان

پوستر نشست چهارم از سلسله نشست‌های ضرورت تحول در آموزش معماری کشور به همت انجمن مفاخر معماری ایران در موزه هنرهای دینی امام‌علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست چهارم از سلسله نشست‌های ضرورت تحول در آموزش معماری کشور، تحت‌عنوان مهارت‌ها و توانمندی‌ها با رویکرد تکنولوژی، انرژی و فن ساختمان در دویست و سی و چهارمین گفتمان هنر و معماری در انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود.

سخنرانان دویست و سی و چهارمین گفتمان هنر و معماری، مهندس فرهاد احمدی، دکتر احمد اخلاصی، دکتر کتایون تقی زاده، مهندس رضا دانشمیر، دکتر متین علاقمندان، دکتر محمود گلابچی و دکتر علیرضا مستغنی هستند.

این نشست، چهارشنبه ۲۲ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می‌شود و حضور علاقمندان در این نشست آزاد است.

گفتنی است، دویست و سی و سومین نشست انجمن مفاخر معماری ایران به رونمایی از کتاب مبانی طراحی سازه های فضاکار تالیف پروفسور محمود گلابچی استاد دانشگاه تهران و دکتر محمدرضا گلابچی دکترای معماری و دانش آموخته دانشگاه کمبریج اختصاص داشت. /

 

نظر شما