شناسهٔ خبر: 33012 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی چهارخطه آوج – سیاه‌منصور دزفول

جاده رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول گفت: پروژه احداث چهارخطه آوج – سیاه‌منصور در شهرستان دزفول دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منصور نظریان گفت: در حال حاضر پروژه احداث چهارخطه آوج – سیاه‌منصور در شهرستان دزفول فعال است.

وی افزود: طول این پروژه ۳۴ کیلومتر است که تاکنون حدود ۱۷ کیلومتر آن تکمیل شده و باقی‌مانده آن نیز دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی است.

نظریان تصریح کرد: اعتبار موردنیاز برای اجرای پروژه ۴۰ میلیارد تومان بوده است و امیدواریم با تأمین اعتبارات، اجرای پروژه با سرعت بیشتری انجام شود.

 وی گفت: همچنین پروژه احداث جاده پاشنه زاگرس در محور دزفول – سردشت با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال اجرا است.

نظریان با بیان این‌که طول پروژه جاده پاشنه زاگرس در فاز اول اجرا ۲۳ کیلومتر است، بیان کرد: اعتبارات موردنیاز برای این پروژه ۳۵ میلیارد تومان است که از محل منابع ملی و استانی تأمین می‌شود.

وی عنوان کرد: بهسازی و روکش آسفالت جاده روستایی احمد فداله در این شهرستان نیز در دست اجرا است و تاکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر اداره راه و شهرسازی دزفول گفت: اعتبار پیش‌بینی برای انجام این پروژه روستایی ۲ میلیارد تومان و طول محور ۵۱ کیلومتر است.

نظر شما