شناسهٔ خبر: 33061 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عزت‌الله محمدی خبرداد:

برقراری خطوط پروازی جدیدبه مقصد کیش/ افزوده شدن دو فروند هواپیمای ایرباس جدید به ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی کیش

مسافران نوروزی در فرودگاه کیش مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کیش با اشاره به راه اندازی پرواز کاشان به کیش از روز چهارشنبه ۱۵ دی،گفت :درتلاش هستیم خطوط پروازی را بین جزایر و سایر شهرهای کشور به کیش ازجمله قشم، لار، عسلویه و گرگان برقرار سازیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی کیش، عزت‌الله محمدی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کیش در خصوص راه اندازی پرواز کاشان به کیش، گفت: یکی از سیاست‌های کلی سازمان منطقه آزاد کیش، توسعه گردشگری است. در همین راستا با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده از روز چهارشنبه ۱۵ دی اولین پرواز کاشان در فرودگاه کیش به زمین نشست.

وی با اعلام اینکه این پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه انجام می‌شود، گفت: این پروازها از کاشان ساعت ۹ صبح و از جزیره کیش ساعت ۱۱ صبح انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه کیش همکاری آژانس‌های هواپیمایی را در توسعه و جذب گردشگر و پایدار بودن پروازها به کیش مؤثر و مهم دانست و افزود: در حال حاضر از ۲۲ مبدأ به جزیره کیش مسیر پروازی ایجادشده است و امیدواریم بتوانیم با ایجاد خطوط پروازی بین شهرهای گردشگری به کیش به رونق صنعت گردشگری کیش کمک کنیم.

وی در خصوص برقراری خطوط پروازی جدید از شهرهای دیگر به مقصد کیش، گفت: طی مذاکرات و پیگیری‌های انجام‌شده، در تلاش هستیم خطوط پروازی رابین جزایر و سایر شهرهای کشور به کیش ازجمله قشم، لار، عسلویه و گرگان برقرار سازیم. همچنین با افزوده شدن دو فروند هواپیمای ایرباس جدید به ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی کیش درصدد هستیم با توجه به قابلیت‌های گردشگری کیش، پروازهای خارجی بین کشورهای مسلمان باهدف جذب گردشگر مسلمان و گردشگری حلال راه‌اندازی کنیم

نظر شما