شناسهٔ خبر: 33129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کرمان جنوبی برگزار شد:

برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ شهری جنوب کرمان

جلسه جلسه کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری کرمان با حضور شهرداران و اعضا کمیسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد منزلی معاون شهرسازی و معماری این اداره کل افزود: طی این جلسه ۲۳ مورد پرونده شهرهای رودبار- نودژ- عنبرآباد و کهنوج با عناوین تغییر کاربری، طرح تفکیکی و ... مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه ۲ مورد پرونده مربوط به شهر رودبار، ۵ مورد شهر نودژ، ۶ مورد شهر کهنوج و ۱۰ مورد به شهر عنبرآباد مطرح شد.

علاوه بر پرونده‌های فوق طرح تفکیکی شهرک خداآفرین عنبرآباد به مساحت ۵۳ هکتار نیز در جلسه مطرح و مقرر شد از محل مزبور بازدید و در جلسه آینده مطرح شود. همچنین طرح تفکیکی شهرک صنعتی و شمال میدان قلعه گنج واقع در شهر کهنوج به مساحت ۵۰ هکتار که توسط مهندسین مشاور گارنو تهیه شده بود نیز در جلسه مطرح و تائید شد.

طی این جلسه مقرر شد پرونده‌های شهر جیرفت در جلسه فوق‌العاده‌ای در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گیرند.

قابل ذکر است مصوبات کمیسیون ماده ۵ پس از طی مراحل قانونی بررسی و تائید دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران شهری وزارت راه و شهرسازی از سوی استانداری به شهرداری‌های مربوطه ابلاغ می‌شوند.

نظر شما