شناسهٔ خبر: 33147 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نریمان خبر داد:

اجرای ۹۱ درصد از عملیات ساخت سایت مسکن گلبهار طی سه سال اخیر/ اجرای طرح مسکن اجتماعی در مناطق مشخص و مورد نیاز خواهد بود

محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از اجرای ۹۱ درصد از عملیات ساخت سایت مسکن گلبهار طی سه سال اخیر خبر داد و گفت: بدون شک تکمیل واحدهای مسکن مهر نیاز به کمک همه دستگاه‌ها و همچنین انجام تعهدات مالی متقاضیان دارد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محسن نریمان روز چهارشنبه در حاشیه مراسم معرفی مدیرعامل جدید شرکت شهرجدید گلبهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل واحدهای مسکن مهر نیاز به کمک همه دستگاه‌ها و همچنین انجام تعهدات مالی متقاضیان دارد. 

وی ادامه داد: وقتی پیشرفت اجرای این واحدها به ۹۲ درصد رسیده یعنی کارها در حال انجام است و به زودی به ۱۰۰ درصد می‌رسد. 

معاون وزیر راه وشهرسازی انجام طرحهای زیربنایی و روبنایی مورد نیاز این واحدها را از اهداف دولت تدبیر و امید ذکر و بیان کرد: تلاش دولت یازدهم در این است که واحدهای مسکن مهر با کیفیت مناسب تحویل متقاضیان شوند. 

وی همچنین گفت: در شهرجدید گلبهار ۹۱،۵ درصد واحدهای مسکن مهر در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید ساخته شده اند اما در اطلاع رسانی این موارد ضعیف هستیم. 

نریمان به ساخت مسکن اجتماعی نیز اشاره و بیان کرد: وقتی ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر به پایان برسد با بهره گیری از تجربیات تلخ و شیرین آن بگونه ای عملیاتی می شود که معضلی فراروی دولت نباشد. 

وی افزود: مسکن اجتماعی در مکان‌هایی ساخته می‌شود که واقعا مورد نیاز باشد تا مورد بهره‌برداری بهینه قرار گیرد و هم اکنون نیز در وزارت راه و شهرسازی جلسات متعدد و مرتب در باب همین موضوع برگزار می شود. 

نظر شما